FUCKING PICTURES.


Någon som vet vem det är på bilden?

Jag hatar, hatar, H-A-T-A-R när bloggare publicerar en massa bilder på mat. Exempelvis så kikade jag för ett ögonblick sedan in på en helt vanlig blogg bara för att halvhjärtat läsa några mindre intressanta texter och låta blicken vila på en bunt alldagliga systemkamerabilder som majoriteten av Sveriges bloggare publicerar dagligen. Allt verkade normalt medan den sista sekunden datorns tänkande led mot sitt slut. Datorn tänkte klart, och det var inte förän då slaget i magen överraskade mig som så många gånger förut. Den, ursäkta, jäveln hade publicerat bilder på nybakta, helt perfekta kanelbullar. Jag har aldrig varit så sugen på kanelbullar i hela mitt liv! HELVETES, JÄVLA, SKIT. Måste kolla igenom HELA min thinspo-mapp på datorn och intala mig själv att det inte är värt det.


Kommentarer
Postat av: Francesca

Åsynen av "god" mat har samma effekt på mig. Undviker det så mycket som möjligt.



Men har du kanelbullar hemma? Om inte så borde det ju inte vara någon fara. :)

2010-08-11 @ 23:13:18
Postat av: Francesca

Åsynen av "god" mat har samma effekt på mig. Undviker det så mycket som möjligt.



Men har du kanelbullar hemma? Om inte så borde det ju inte vara någon fara. :)

2010-08-11 @ 23:13:44
Postat av: Francesca

Oops, dubbel. :$

2010-08-11 @ 23:15:03
Postat av: Chloe

Svar; Haha, dubbelt upp! :) Som tur var hade vi inga bullar hemma. Vet inte vad jag hade gjort om jag hade hittat några. Men grejen var ju den att det kickade igång sötsuget i allmänhet också. Men jag lyckades stå emot! Kram på dig.

2010-08-12 @ 15:18:49
URL: http://thechloeblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0