Chili Burner.


Nästan perfekt, Miranda Kerr.


Har fått hem min räddare i nöden. Min lifesaver. Förhoppningsvis. Jag har skyndat mig med att kolla brevlådan först varje dag. Och plötsligt händer det, för att citera den patetiska trisslottsreklamen, ett paket med misstänkt skramlande innehåll ligger i brevlådan. Jag slänger ihop all post i en slarvig bunt och springer in i köket för att slita av plasten som om jag vore fem och öppnade det största paketet under julgranen på julafton. Det var det jag faktiskt hade väntat på. Min räddning hade kommit. Mitt hjälpmedel. Min bästa vän. Jag hoppas verkligen att det här ger viktnedgången en rejäl spark i baken. Femtiofyra äckliga jävla kilon är inte okej. Jag ska nernerner.


Kommentarer
Postat av: Francesca

Vad var det du hade beställt? Något bantningsmedel antar jag, men vilket? :)

2010-08-10 @ 20:05:36
Postat av: Chloe

Francesca: Chili Burner heter det! :)

2010-08-10 @ 21:30:39
URL: http://thechloeblog.blogg.se/
Postat av: latzia

sv: aah, fast jag tyckte inte det var roligt att se på film.. så jag stängde av efter halva typ. haha!



Vad var det du fick i posten?

Du vet att 54 kilo inte endast består av fett va? Det består av ditt skelett, dina muskler, dina intre organ. Bara huvudet väger 8-9 kg.

54 är en lagom och sund vikt. Stanna där och gå inte ned mer är du snäll, Svårt att ta in, jag vet. Men det är saningen <3

2010-08-10 @ 23:43:30
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0