CRAZY?




Vackra ansiktsdrag! Nästan övernaturligt vackra. Som en älva eller något.

Matintag: Idag har jag fått i mig en macka med ägg. en skiva honungsmelon, Cola zero samt kaffe.

Det faktum att middagstiden kryper närmare skrämmer mig. Jag försöker påminna mig själv att jag i alla fall har anledning att äta lite, med tanke på "magsjukan". Hatar att ljuga för de som står mig nära, men ibland är det nödvändigt. Min hunger är förövrigt med som vanligt. Men jag klagar absolut inte! Som jag sagt tidigare älskar jag känslan och känner mig tom utan den. Som om något fattas. Kanske ganska töntigt och vissa tycker säkert att jag är galen, men det är helt enkelt så det ligger till.

Nu däremot, ska jag träna och se gapet mellan låren växa. T-A-G-G-A!


Kommentarer
Postat av: Francesca

Åh, väldigt vacker flicka på bilderna. Vem är hon?



Det är inte alls töntigt att gilla sin hunger. Eller kanske. Men i så fall är jag också en tönt.

Tom mage är den renaste känslan som finns!

2010-07-18 @ 20:16:45
URL: http://neuronaut.blogg.se/
Postat av: Li

ååh, mysigt o höra! taack <3

2010-07-27 @ 21:06:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0