Dagens matintag samt lite funderingar.



Frukost: En deciliter frysta hallon 17 kcal, en skiva pågenlimpa 107 kcal, te med mjölk och honung 77 kcal.
Lunch: Matig macka med bl a avokado, kyckling, chèvre, honung, ruccola. Håll i er nu! Den gick på 674 kcal.
Middag: En näve jordgubbar cirka 35 kcal.

Övrigt: Cola zero (♥) och en massa vatten 0,8 kcal.

Träning: Totalt 7 km jogging - 566 kcal + svettigt styrkepass - ca 566.

Total: -221,2 kcal om mina beräkningar stämmer. Känner mig bra och är faktiskt ganska stolt. Känner mig värd en bärsmoothie så den ska jag avnjuta nu!


Läste idag på en blogg att den enda skillnaden mellan cola zero och cola light är att zeron innehåller ett cancerframkallande ämne? Kan det stämma? Om det gör det så är det typiskt min tur att man får cancer av den colan jag föredrar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0