Nej, jag har inte fetma..



Jag har inte fetma. Men jag anser mig själv bära på för många kilon. Jag väger 52. FEMTIOTVÅ ÄCKLIGA JÄVLA KILON! Fast de är på väg bort. Min målvikt? Hmm, okej vi säger så här. Till snön faller 2010 ska jag väga 40. 12 kilon är nog lagom. Allra bäst vore om jag lyckades tappa mer. Men skulle jag sätta ribban för högt och inte klara det skulle jag krossa mig själv. Och det vill jag inte. Speciellt inte nu när jag börjar i gymnasiet. Jag ska vara snygg, självsäker, spontan, smal, snäll, stark, framgångsrik (eller successfull för att få allt på S). Toppbetyg är bara förnamnet. Rolig vore också bra om jag blev. Jag måste dessutom sluta tänka igenom allt jag ska säga högt femtio gånger innan jag faktiskt säger det. Jag är så patetisk.. 

Nu ska jag ut och jogga, det här ska nämligen bli en bra, matfri dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0