Om du skulle se mig



Skulle du se mig på stan, skulle du nog (som alla andra) anse att jag var frisk, hälsosam och vältränad.
Hälsosam?! Hah, my ass. Jag vill vara smal. Det är sjukt att folk inte ser sanningen. Hur kan alla människor vara så blinda? Det finns så brutalt många äckliga feta julbord som traskar omkring på stan utan minsta tecken på skam. Fy fan.

Jag vägrar äta.
Att jag inte har tagit tag i att förlora det där äckliga fettet runt lår och mage ordentligt gör mig ännu mer äcklad av mig själv.
Jag hatar dessutom att jag går i perioder. I april var jag så bra. Det kändes som jag hade makt över mitt eget liv och klarade av att inte äta på dagar. Trots att jag tränar omänskligt mycket för att gå i skolan. Jag kände mig så mycket snyggare och jag var övertygad om att den minskade dieten hade gett resultat.

Osammanhängande och flummigt inlägg, jag vet. Orkade inte tänka. Chloe tog över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0