SCHEDULE OF THE DAY


Har ingen aning om vem det är på bilden, men ack så vacker!

  • Äta en frukost på 200 kalorier.
  • Ta en joggingtur på 3 kilometer.
  • Styrketräna i en timme.
  • Duscha samt diverse fixande.
  • Möta min väninna Carlie.
  • Se honom.
  • BADA.
  • Skämmas.
  • Dö.
  • Åka hem.
  • Träna.
  • Skippa middag.

Behöver jag ens nämna att jag tänker skippa lunch och att jag på riktigt inte förstår att jag gick med på att visa mig i något så avslöjande som bikini. Andas in, andas ut, andas in... Fan


Kommentarer
Postat av: latzia

sv: Tack ska du ha! vad roligt att du gör der :)



Exakt sådär brukar jag ha mitt hår. haha. Typ varje dag nästan. haha. <3

2010-07-13 @ 11:17:24
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: latzia

sv: Hahah. jag har höga kindben också. Typ det dom flesta brukar komentera. Mamma har släkt från norrland, så det kommer antagligen därifrån. aha. <3

2010-07-13 @ 18:01:42
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0