WINGS OF LOVE - TONI GRANELLO



Rubriken är den bästa taggningslåten om man verkligen vill svettas. Så otroligt energigivande. Som en energidryck, fast givetvis utan kcal. Befinner mig på landet. Dör långsamt. Mina föräldrar har hittills smällt i mig en 100 grams marabou chokladkaka (530 kcal om jag minns rätt) samt en sandwich-glass och lunch. Alltså hetssssssssss. Eller snarare itvigning. Hur ska jag överleva? Jag som kämpat så mycket. Helt i onödan. Det kommer bli tillbaka till ruta ett.

Nä fyfan. Imorgon ska jag låtsas vara magsjuk och fasta hela dagen.
Jag hatar verkligen att vara så långt hemifrån. Mina vardagliga rutiner blir helt brutna och jag har ingen kontroll alls. Hemma kan jag låtsas att jag har ätit, här är det omöjligt. Hemma kan jag jogga min vanliga runda två gånger om dagen och gå undan i huset för att pumpa hög musik och köra stenhårda styrkepass, här finns det inte på kartan. Bara träd, horisont, vatten och äckliga flygfän. Och mat. För mycket mat.

S N A R T  G R Å T E R  J A G  S K A L L E N  A V  M I G.
Nej fan. Jag är stark. Thinspo for the win. Jag ska inte låta maten vinna.

Kommentarer
Postat av: angelice

Åh, jag känner så med dig. Tänk vad lätt det kommer att bli att andas in friheten om ett tag.

kram

2010-07-16 @ 21:10:50
URL: http://angelices.wordpress.com
Postat av: Francesca

Usch, att bli itvingad mat är aldrig kul. Jag tror du kan klara dig, ge inte upp!



Stay strong! <3

2010-07-17 @ 17:15:13
URL: http://neuronaut.blogg.se/
Postat av: latzia

sv: Ja, att göra hårdträning och sen att tränaren hade värsta snygga kroppen också, gjorde det ju sjukt inspererande också. Man kämpade ännu mer liksom. haha :D <3

2010-07-18 @ 15:46:20
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0