Jag just nu



Fet, fet, fet.

Har ätit en kiwi idag som ligger på 31 kcal.
Men sedan förstörde jag allt. Jag hatar mig själv.
Fyra rutor av en hundragrams Marabou Daim = NITTIO KALORIER.
Det hade varit MYCKET bättre att äta något nyttigare kalorifattigare så att jag skulle kunna stå mig längre om jag absolut var tvungen att äta något överhuvudtaget. Nu blir det fan inget mer idag.

TÄNK er att en enda liten ruta av Marabou Daim innehåller 22,5 kcal. Det är fruktansvärt äckligt!!!!!!!
Jag måste komma ihåg detta.... Istället för fyra äckliga bitar choklad hade jag kunnat äta nästan en hel skiva Lingon grova som jag egentligen tycker är hundra gånger godare. Eller godare vet jag inte, jag har ett chokladcraving som en galning, men det skulle i alla fall kännas lite bättre.

Nä vad fan!!
Jag tar tillbaks det. Nittio kcal känns aldrig, aldrig, aldrig bra. Även om det skulle varit något nyttigt. Nu ska jag ut och gå. Två timmar.



Kommentarer
Postat av: K

Kämpa på! Hur lång är du förresten? och hur länge har du haft dina problem?

2010-09-25 @ 15:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0