Mia sträcker ut handen

Igår efter att jag hade ätit en middag klockan sex var första gången Mia försökte hjälpa mig. Första gången hon vänligt sträckte ut handen för att rädda mig från alla kalorier och allt extra fett som så snabbt lägger sig kring mina lår, min mage och min bröstkorg. Allt fett som inte tvekar en sekund på att ta alla mina ben jag har kämpat för ifrån mig. Jag satt alltså för första gången hukad över toaletten i desperat försök att stoppa fingrarna i halsen, men, det gick inte! Det fungerade verkligen inte. Tårarna brände och jag försökte kippa efter luft. Mia lurade mig.
Och egentligen är spykänslan något av det värsta jag vet. Jag måste hålla mig till Ana.


Kommentarer
Postat av: a.

första gången är svårast. men mitt tips. LÅT BLI ATT SPY! man gör det liksom "mer okej" att äta mera eftersom att man vet att man kan spy upp det efteråt. håll dig hos ana istället.

puss!

2010-09-05 @ 22:25:06
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0