JUSTE..



Glömde nämna det i mitt förra inlägg! Jag brukar alltid vara så himla dålig på att dricka vatten min idag har jag lyckats komma upp till åtminstone 1,5 liter. Ska börja ha med mig vattenflaska VARJE dag nu. Kom ihåg det Chloe! Känns i alla fall skönt att jag verkligen tar tag i det här nu och tar ansvar för hur jävla äckligt fet mina lår verkligen är, för mina äckligt pluffsiga kinder och för mina revben som ännu syns för lite.

MEN HELVETE NU SKA JAG LYCKAS! I sommar ska jag vara så skör och vacker att ingen kommer kunna passera mig utan att titta en extra gång. Uuuöhh. Sommar = bikini = ångest

Kommentarer
Postat av: Althea

Jag är också dålig på att dricka vatten, men sen jag började ha med mig en vattenflaska till skolan dricker jag iaf mer än förut :).

2011-04-27 @ 04:40:35
URL: http://beautifulcollision.blogg.se/
Postat av: aggie

Måste också lära mig dricka vatten, igår på eftermiddagen var jag helt slut och kände sug efter något, åt dumt nog nötter istället för att förstå att det var vatten jag behövde! Borde ha lärt mig detta nu kan man tycka, men nej.



Lycka till med vattendrickandet och med att nå dina mål <3

2011-04-28 @ 08:44:53
URL: http://paminvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0