"Enjoy youth. You'll never become younger than you are at this very moment"



In
Frukost: Två ägg (scrambled) + en halv Berocca perfomance.
Lunch: Fyra extremt tunna kalkonskivor, lite bladspenat samt lite ruccola, paprika.
Mellis: Ett stort glas cola zero. 
Middag: Stekta qournbitar och en halv avokado.

Ut: Ni skulle sett mig, var galen. Sprang runt i hela huset, hoppade, körde step ups på en pall och stod därför inte stilla på en halvtimme. Det är jobbigare än vad man tror att hoppa så länge! Jättehög musik på det. Nu ska jag köra mitt vanliga sommarpass med arm-, ben-, mag-, rump- och ryggstyrka.

Juste, gick en promenad fram och tillbaka till affären tidigare idag också. Börjar bli glömsk..

Kommentarer
Postat av: BlueBone

Sv: Hej!! Tack :)

Började gå ner 2011-02-21 (den första bilden togs då)

Då tränade jag välldigt mycket, räknade kcal, åt väldigt lite.. sen har jag haft uppehåll någon månad gått upp 2 kg , men nu har jag satt fart igen och äter väldigt lite om dagarna, för lite.. har ingen aptit. Dricker mycket vatten, tee och kaffe, (och cola Zero) Idag har jag ätit middag (nudlar och en avokado) fast tränar inte lika mycket som jag gjorde förr..

vet inte om det var nått kul svar men men .. :)



2011-07-18 @ 19:56:01
URL: http://bluebone.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Ja hatar det verkligen! :(

2011-07-18 @ 20:18:20
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0