Var på en fest i förrgår...

... och en äcklig kille sa att han tyckte att min kropp var jättelik Cameron Diazs i 'Bad Teacher'. Usch, hatar när killar kommenterar ens kropp. Vill bara skrika att de ska hålla käften. Varför just kroppen? Ytliga äcklon som bara tänker på en sak. Jag kunde inte heller bestämma mig om han menade det som en komplimang eller en förolämpning.. Kände mig så äcklig efter det här i mina svarta jeans och skjorta och ville bara åka hem och lägga mig framför teven och kolla på film och aldrigaldrigaldrig mera äta och låta bli att svara i telefon på veckor, månader, år, decennier. 


Kommentarer
Postat av: anna

sv, åh tack gulle!



Jag tror att han menade det som en komplimang till dig! Cameron Diaz har en snygg kropp, så ta det som en komplimang!

2011-07-25 @ 08:59:57
URL: http://villblismal.blogg.se/
Postat av: A

Jag tror kille gav dig en komplimang. Hon är jätte fin!! Och om du är lik henne så ta verkligen åt dig;)<3

2011-10-19 @ 14:13:44
URL: http://skinnygirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0