En sådan där dag, precis som alla de andra.



Frukost: 1 ägg, 1 dl kvarg med passionsfrukt i.
Lunch: 1 rågform, ruccola, 30 g brie, 2 salamiskivor.
Middag: samma som lunch.

Efter träning ligger intaget på 549 kalorier. Idag är den sjunde dagen av min diet och 650 kalorier står egentligen på schemat. Jag vill verkligen inte ha något mer. Ursch. Är ju ändå nära..

Förlåt förresten. För min patetiska panik i inlägget under. Hade en sådan där mysig liten ångestattack. Ville liksom få ur mig lite känslor eller något. Jagvetinte. Ni är nog de enda jag någonsin kommer kunna vara helt ärlig inför.

Jag är både patetisk OCH sötsliskigt fet. HAHA.







Längtar efter att bli smal och slank. Så att jag kan återfinna mitt forna självförtroende.
Snartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnart.

Kommentarer
Postat av: <3

be inte om ursäkt för dig själv. <3

vad köper du för kvarg? kram

2011-11-25 @ 12:35:29
URL: http://silhouette.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0