Huvudvärk och mättnad





Fy fan. Jag är så jävla äcklig. Det är så uppenbart. Jävla fetto.

Åt 2 dl kvarg med en halv banan och linfrön nu till frukost. FATTAR NI HUR MÄTT JAG ÄR?! Vill spy. På ett sätt. Men jag vill samtidigt inte vända mig till Mia. Jag vill inte hamla i de snåren. Skulle bli allt för dåliga vanor. Stanna hos Ana nu.

Som om inte det vore nog så utspelar sig även en fruktansvärd värk innanför ögongloberna på mig. Borde dricka vatten, men är alldeles för mätt.

Huvudvärken säger: Lägg dig ner och sov. Mättnaden säger: rör på dig lite.
Ana säger skriker: "DU SKULLE ALDRIG ÄTIT SÅ JÄVLA MYCKET! INTE KONSTIGT ATT DU ÄR ETT FETTO MED TRÄDSTAMMAR SOM BEN. SKYLL DIG SJÄLV OCH RÖR PÅ DIN FETA, ÄCKLIGA, FLÄSKIGA KROPP NU".












Jag säger: Ska bli Ana

Kommentarer
Postat av: nadja

sv: tacktacktack!!! fan vad glad jag blev av att läsa din kommentar. :D och tack för länkningen!



hemskt att läsa att du mår så dåligt över en (så pass) liten frukost. :( jag är övertygad om att du är jättesmal och fin!



<3

2011-11-17 @ 09:42:34
URL: http://igiveyouthemorning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0