Hon -Vad är det? Jag -Inget, jag lovar. Insidan -Ångest.

Tumblr_ltnwobzku71r3jvb6o1_500_large

Tumblr_loz129cskr1qap1awo1_1280_large

Det var ett tag sedan sist jag skrev. Förlåt för det.

Har hunnit med att besöka en fantastisk stad, firat halloween lite, sett Bon Iver live. Väldigt bra. Väldigt, väldigt bra.
   Men tyvärr för mycket mat. För mycket av ångesten. För mycket av den där känslan som kommer krypande efter, när smältprocessen påbörjats och man inte längre kan känna den där tomheten och höra det där kurrandet. När man inser att man borde låtit bli helt och hållet. När man påminns om fettet. Mage, lår, kinder, haka, armar, höfter. Bilderna av dessa feta delar av kroppen som filmaktigt svävar förbi och när bakgrunden förlorar sin skärpa. Då man inser. Man inser hur fet man är. Inser hur mycket man kommer att ha gått upp i jämförelse med föregående morgon. Hur mycket man egentligen vill få upp det, bort det. Föralltid.


Jaja.



Idag har jag ätit

Frukost: 1/2 rågkuse med kalkon, 1 dl A-fil med blåbärsmüsli och kanel.
Lunch: Isbergssallad, vegitarisk wok, linser, bönor ~
Middag: En soyafilé, 3 flatbröd.
Efter middag: 1 rågkuse med kalkon.


Vad i helvete?! Vad fan gör du? Ska du gå upp och ställa dig på vågen med plus 5 kg imorgon, Chloe?! Är det det du vill eller? DE DÄR JÄVLA RÅGKUSARNA ÄR LIVSFARLIGA. Från och med nu ska jag sluta köpa dem. USCH.

Gymmade i alla fall idag. Känns lite bättre då.
Brände 650 kcal.


Hej.


Kommentarer
Postat av: v

sv: Ahaa okej, jag visste inte att det var så.. missuppfattade hela grejen. Men då förstår jag.. Jo håret blev bra. Det jag gjorde var bara att flytta upp löshåret lite. Var två månader sen jag gjorde det så det var på tiden :)

2011-11-16 @ 08:26:21
URL: http://vilkensiffra.blogg.se/
Postat av: Little J

Det är ju jättebra att du har gymmat bort så mkt ju, då är det nog ingen fara med maten :)



Okej, nee det är lugnt :)

Minimalistic är användarnamn... :)

2011-11-16 @ 10:03:16
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Postat av: hanna

Jobbigt att du fått mycket ångest, men tänk på att det alltid kan vara värre!

2011-11-16 @ 16:26:48
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0