Skumt

Såg precis att Nadja som driver fina Igiveyouthemorning.blogg.se skrivit ut sin viktnedgång samt "Win" som avslutande fras några timmar före det att jag skrev just så. Givetvis var jag helt omedveten. Skumt. Ville bara klargöra detta då jag inte känner för att bli missuppfattad som en ctrl C, ctrl V:are.

Förövrigt så har jag verkligen hittat den bloggen nu. Tips, tips.

Tumblr_lsunmlvtff1qc4fofo1_500_large

Tumblr_lpu6qaxtkm1r11x9eo1_500_large

Tumblr_lt5rd8sxl71qlyc69o1_500_large

(samtliga bilder tagna därifrån)

Kommentarer
Postat av: Elena

sv: jag vet, det är bara att kämpa på.. har varit på den här vägen förut, men gett upp efter halva tiden, så dum. men nu ska jag klara det här. kramar<3

2011-11-17 @ 07:24:56
URL: http://dyingforperfection.blogg.se/
Postat av: Louise

yep.. still hungry!

man kan faktiskt tillåta sig själv att vara lycklig!

2011-11-30 @ 19:37:01
URL: http://louiseholmstrom.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0