En fråga bara

HAR NÅGON AV ER någonsin känt att precis när man skall somna så får man som ett enormt tryck över bröstkoren, som om någon sätter sig på den? Det gör inte ont, men trycket är enormt. Sedan så typ glömmer man bort hur man andas, eller snarare, det går inte att andas och man letar febrilt efter ett sätt att få ner luft i lungorna. Tillslut så lyckas man efter att ha haft panik ett tag.

Det har även hänt att jag har vaknat av det här några gånger, men främst när man precis ska somna. Så jävla läskigt och jag tror att jag skall dö varje gång. Har inte heller någon som helst tidsuppfattning om hur lång tid det tar innan jag får luft och trycket avtar, men det känns som en evighet.

Känner ni igen er? Vad är det? HJÄLP

Kommentarer
Postat av: R & S

Har också haft så! Vet inte vad det är, det var ett tag sedan det blev så men sjukt läskigt är det..



sv: Eller hur! Man kan inte heller gå därifrån om man t ex väntar på bussen. :s

Gjorde du äggvitefluff förresten?

2011-10-26 @ 00:13:39
URL: http://feelthebones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0