Oct 26nd, Wednesday



Hej fina. Vad gör ni? Själv sitter jag och fettar mig.

Frukost: Ett ägg, 1/4 dl kvarg med 1/4 dl blåbär.
Lunch: En rågkuse. En halva med Philadelphia Extra Light (har endast 1,4 g fett/30 g medan Philadelphia Light har 3,5 g fett/30 g). Den andra halvan fick mandelsmör och en tesked sylt (IGEN?!). Det är verkligen min syndmat. Min hetsmat.
Middag (japp jag har redan ätit min middag och klockan är halv fyra): 1/2 grillad kycklingfilé med en sås gjord på kvarg, sambal oelek, chili, cayennepeppar och lite kanel.

Och juste. Jag fuckar verkligen upp mitt liv, skolkade idag med. Och jag vaknade på sättet jag har skrivit om här i inlägget under. Har insett att jag inte kan öppna ögonen när det händer heller. Fy fan.


Nu ska jag springa. Hej.


Kommentarer
Postat av: R & S

Är mandelsmör gott? Vad innehåller det? :)

2011-10-26 @ 16:47:48
URL: http://feelthebones.blogg.se/
Postat av: R & S

sv: Känner samma här! Jo, försöker anstränga mig mycket mer när jag städar och har kommit igång, tänker att det bränner mer.

Höll du i sakerna samtidigt som du hoppade eller? Haha. Måste sett roligt ut!



Usch, vad hemskt om du skulle varit ensam om det. :/

Hade du i några kryddor? ^^

2011-10-26 @ 17:40:05
URL: http://feelthebones.blogg.se/
Postat av: ny läsare

fan va bra blogg du har!!!

2011-10-26 @ 19:16:43
URL: http://vilkensiffra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0