BILDEN ÄR PERFEK-FUCKING-TION.


Detta måste bli jag.

Jag har en sådan vidrigt grov jävla ångest. Och jag förtjänar den. FYHELVETE. JAG ÄR SÅ ÄCKLIG!!!!!!!!!
För att lära mig själv en läxa och som straff ska jag dela med mig av dagens intag.'

Frukost:
1 dl mjölk
1 dl Kellogg's all bran
5 små godiskolor

Lunch:
Ett tortillabröd med lite ruccola + maché och paprika
En liten bit kladdkaka med i matsked vaniljsås
1 rad marabou

Middag:
Lite kyckling med sallad.


KOLOR?!?!? KLADDKAKA?!?!?? VANILJSÅS!??! MARABOU?!??!

JAG ÄR SÅ JÄVLA FET OCH ÄCKLIG.


Jag har gråtit och gråtit hela dagen idag. Över att jag är så fet. Jag vill aldrig mer gå utanför dörren och visa upp mig. Jag vill bara bli smal. Som bilden. Jag ska bli som henne.

Kommentarer
Postat av: Baby

Åhh honey! Ge inte upp, vi har alla bakslag men i långa loppet kommer dom inte räknas sålänge man håller ögonen på målet och fortsätter kämpa!

2011-09-26 @ 11:19:30
URL: http://rockerbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0